2012. február 4., szombat

Eltörött a gida lába

A nagy hidegre való tekintettel a téglából készült istállóba hoztuk be az ellő kecskéket, és Mátyást, a lovat is.
A gidák mindenhol ki- és átférnek, így történhetett, hogy az egyiknek Mátyás véletlenül rálépett a lábára, és eltörött. Tavaly már volt egy hasonló eset; Sántika lába beszorult valahova és eltörött. Kérdeztük az állatorvost, sínbe rakjuk-e, összeforr-e? Azt mondta, próbáljuk meg, aztán vagy összeforr, vagy nem. És összeforrt! Már csak a neve emlékeztet az esetre. Ezért ma délelőtt az étkezőnkben lábmentő műtétre került sor: a gida lábát két savanyúság-leszorító pálcikával sínbe tettük, és szorosan bekötöztük.





Reméljük, összeforr, bár Tamás szerint a combnyak is el van törve, és azzal nem tudunk mit kezdeni. Vajon összeforr magától?
Így most van egy kis Bice-bócánk.

3 megjegyzés:

  1. Remélem, összeforr! Ha nem, akkor mi van? Mindenesetre nagyon aranyos így :)

    VálaszTörlés
  2. Szegény gida... :-S Gyógyuljon meg!

    VálaszTörlés
  3. Sérültem és megtörtént, amikor hét hónapja a házasságomban nagy probléma merült fel, köztem és a férjem között. olyan szörnyű, hogy a házasság felbontására bírósághoz fordult. Azt mondta, soha többé nem akart velem maradni, és már nem szeretett. Tehát kiszállt a házból, és komoly fájdalmakon ment át engem és a gyerekeimet. Megpróbáltam minden lehetőséget, hogy sok könyörgés után visszahozzam, de minden haszontalan volt, és megerősítette, hogy döntését meghozta, és soha nem akart újra látni. Tehát egy este, amikor visszatértem a munkából, találkoztam egy régi barátommal, aki megkérdezte a férjemről. Tehát mindent elmagyaráztam neki, így azt mondta nekem, hogy a férjem egyetlen módja, hogy meglátogassam a DrIgbinovia nevű helyesírást, mert ő is neki dolgozott. Tehát soha nem hittem a helyesírásban, de nem volt más választásom, mint követni a tanácsát. Aztán adta meg az e-mail címet, amit a docigbinovia93@gmail.com a meglátogatott helyesírásról. Így másnap reggel küldtem egy e-mailt a címére, amit adott nekem, és a helyesírási követelmények biztosítják, hogy visszaszállom a férjem a két napot. Micsoda fantasztikus kijelentés! Soha nem gondoltam, hogy beszélt velem, és elmondott mindent, amit tennem kell. Aztán másnap reggel, így meglepő módon, a férjem, aki nem hívott meg az elmúlt 7 hónapban, felhívott, hogy közölje, hogy jön vissza. Milyen csodálatos!! Tehát így jött vissza ugyanazon a napon, sok szeretettel és örömmel, és bocsánatot kért a tévedésért és a fájdalomért, amit ő és gyermekeink okoztak. Ettől a naptól kezdve a kapcsolataink erősebbek voltak, mint korábban, a DrIgbinovia segítségével Szóval ott konzultálok veled, ha bármilyen problémája van vele kapcsolatban, 100% -os garanciát adok neked, hogy segíteni fog neked, hívja, vagy add hozzá a Whats-app-hez: +2348144480786 nagyon nagy köszönet Drigbinovia ..!

    VálaszTörlés